15 Ekim 2008 Çarşamba

BİR KÜPÜN HİKAYESİ



Tv de programlar vardır ya hani kadını alırlar bir güzel boyarlar ederler sonrada önceki hali sonraki hali diye gösterirler benim küpünde işte önceki ve sonraki hali Her son yeni bir başlangıçtır bitti dediğimiz yerden herşey yeniden başlar.
İşte bir küpün hikayesi
Bu küpü babam bir yerde bulmuş kırık dökük virane bir halde eve getirmiş.Küpü görünce hemen küpe el koydum yani yapmak için el koydum.İlk önce bi güzel üstündeki siyah boyayı kazıdım yıkadım. Kırık ve çatlak yerlerini alçı ile elimden geldiğince onardım.Çok çatlağı olduğu içinde fazla uğraşmak istemedim daha kötü olmasın diye.Sonra elimde kalan son bordo boya ile boyadım.Aslında niyetim ,bu gerçekten çatlak olan küpü bi ben de ben çatlatacaktım ama o kadar araştırma yapmama rağmen bir şey elde edemediğimden sadece çatlatma tutkalını sürmekle yetindim.Yani çatlatma için zemini hazırladım ama gerisi bir türlü gelmedi ne kadar beceriksizim. Yanarım yanarım geçen sene hocamız çatlatma yaparken sadece öyle hayran hayran izleyişime yanarım.Yapıcı gözle izlesene neyse ders olsun bana.Neyse sonra folyodan çiçekler yaptım çeşitli yerlerine yapıştırdım.Aralarından da boyutlu boya ile çizgiler çizdim.Vernikledim ve babamla beraber Zonguldak'a yolladım.İçinede birkaç kuru çiçek güzel durur diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: