22 Aralık 2008 Pazartesi

HAYALLERE SIĞMAYAN MİNYATÜR ODALAR
























































MERHABA

Bu görmüş olduğunuz resimlerdeki odalar bir minyatür sergisinden.Bu harika minyatür odaları yapan sanatçının adı HENRY KUPJACK.Sergi 17 aralıkta başladı ve 15 MART'a kadar da gezilebiliyor.Bu harika eserlerin sergilendiği yer ise RAHMİ KOÇ MÜZESİ.

HENRY KUPKACK yıllardır minik,büyüleyici ve her detayı kusursuz dünyalar yaratıyor.
Bu sergideki odalar o kadar küçük ki bir dev olduğunuzu hissediyorsunuz.Küçük ekranlı bir televizyondan içeri bakıyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.

Minyatür Odalar'ın büyüleyici etkisini anlatmak içinse 'Minyatürler,aynı çocukken oynadığımız oyuncaklar gibi,kendi dünyanızı yaratabilmek için eksik parçaları doldurduğunuz oyunlar gibi'diyor Henry Kupjack.

İnanılmaz güzellikte yapılmış her detay düşünülmüş İstanbul'da yaşayanların ve 15 Marta kadar istanbul'a yolu düşecek olanların gezmesi için inanılmaz bir yer.Hem sergiyi hem de inanılmaz güzellikte olan müzeyi gezmek içinde iyi bir fırsat.

İskender'in Kuşatma Çadırı,Japon Çiftlik evi çadırı,Osmanlı kahvehanesi ,Bir sandık içinde tasarlanmış Korsan Kaptanın Kamarası daha neler neler daha detaylı bilgi için BURAYA BAKABİLİRSİNİZ.
Daha sonra da Rahmi Koç Müzesi'nde çektiğim resimleri ekleyeceğim.
Bu sergiyi tavsiye eden Nihal ablayada sonsuz teşekkürler.


























5 yorum:

GeCe dedi ki...

amanın inanmıyorum gerçek gibi

Adsız dedi ki...

Süperler bir arkadaşım da yapıp satıyor gitmek lazım sergiye.

nrhnmrl dedi ki...

evet gece gerçek zaten ama bizim oturmak için kullanamayacağımızda başka bir gerçek
craft woman arkadaşınınkiler de güzeldir eminim bence de mutlaka gör derim sergiyi teşekkürler arkadaşlar

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Gercekten de harikalar ben gittim ve bayilldimmmm. CraftWoman'in bahsettigi arkadas ben olsam gerek :)) ancak tabiki sergideki kadar profesyonel seyler henuz yapamiyorum , insallah o da olacak.
Paylasim icin tesekkurler.
Sevgilerimle,
Asli Eratac
www.aslieratac.com

nrhnmrl dedi ki...

merhaba aslı yorum bırakmana sevindim sitene daha uğramadım craft dediyse güzeldir bu arada craft nerelerde bloğunuda kaldırmış
birşey değil.
kolay gelsin