2 Eylül 2009 Çarşamba

AYASOFYA MÜZESİ'N DE BİR PAZAR SABAHI

Bir pazar günü benim sevgili kuzenim ELİF bizi TRABZON'un içindeki AYASOFYA MÜZESİ'nin bahçesinde kahvaltıya götürdü.Bir güzel kahvaltımızı yaptık.Kuymağımızı yedik.Teyzemi de kuymağın ne kadar uzadığını gösterirken resimledim.


Daha sonrada hazır buradayken müzeyi gezelim dedik.AYASOFYA MÜZESİ'ni dolaştık.



Daha önce duymuştum belki duymayanlar vardır diye bir duyurayım.Müzeleri dolaşmak için MÜZEKART diye bir kart var.20tl veriyorsun MÜZEKART'ını alıyorsun ve bundan sonra gittiğin müzeleri başka hiçbir ücret ödemeden bir yıl boyunca bu kartla ziyaret edebiliyorsun.Ama özel müzeler hariç.Fiyatıda gayet uygun.


Bilgi almak isteyenler buyurun.

















Teşekkürler ELİF'cim :)

4 yorum:

sesiber dedi ki...

Alaaahhh kuymağa takıldım kaldım ben. İftar öncesi görsem yapmaya kalkardım, şu an patlamak üzereyim ama çok güzel görünüyor. Sahura yapsam mı ıımmhh.

uzmanamator dedi ki...

Memleketimi özlemişim çok keyifli bir güne benziyor fotoğraflardan ben keyif aldım :)
Teşekkürler....

nrhnmrl dedi ki...

sesicim daha ramazanın bitmesine var yaparsın sen :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Bırısı kuymakmı dedııı.. çok severım.. Yengem cok guzel yapar.. ramazan bıtse allahın ıznı ıle.. oglen yemegınde.. yesem :)

Tesekkur ederım bu guzel goruntuler ıcın Nurhancım..