3 Eylül 2009 Perşembe

GÜLÜMSET HADİ GÜLÜMSET BULUTLAR GİTSİN

NE VERİRSEN ELİNLE O GELİR SENİNLE

Bayrama az kaldı.Bayramda çocukları sevindireceğiz.Kendi çocuklarımızı bütçemizin el verdiğince onlara bayramlıklar alarak harçlık vererek sevindireceğiz.


El öpmek,bayram kutlamak için kapımıza kadar koşa koşa gelebilme şansına sahip çocuklarıda kah harçlık vererek kah şeker vererek sevindireceğiz.
Ama bunları kendi çocuklarımız için ve bize gelebilen çocuklar için yapacağız.

Ama bir yakınına el öpmeye bayram kutlamaya gidemeyecek harçlık veya şeker alamayacak çocuklarda var.Peki bir yakınına el öpmeye gidemeyen, onlardan harçlık veya şeker alamayan çocuklarımız için de hep birlikte bu bayramda onları sevindirmek yüzlerinde bir parça gülümseme yaratmak için bir şeyler yapmaya ne dersiniz.


Sizin göremeyeceğiniz ama hissedebileceğiniz gülümsemeler yaratmak için
İzmir Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hemşire olarak çalışan Emine Hanımla iletişime geçebilirsiniz.Biliyorsunuz hastalıkların iyileşmesinde moral çok çok önemli bir yere sahip küçük bir çocuğun iyileşmesine katkıda bulunmaya ne dersiniz.Ama tabii ki '' ben gidip o gülümsemeyi görmek istiyorum'' derseniz de önünüzde saygıyla eğiliriz ve size minnettar kalırız.


Daha öncede çok istemiştim ama maalesef bunu gerçekleştirememiştim.Bu sefer inşallah gerçekleştireceğim.Ben bütçemin elverdiğince bir şeyler yapabilmek adına ihtiyaç listesi için mailimi attım.

e-mail: eminealbayrak79@gmail.com
Daha fazlası için lütfen aşağıdaki yazıları okuyun.Emine hanım

Gülenim

5 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Nurhan'ım; hayat nasıl bir şey, kimi için zorlu bir yokuş. Kimi için de..
Dün Hacettepe Çocuk Onkoloji'deydim. Neler gördüm neler.. Kendimizdeki fiziki kusurlara takılmanın ne kadar ayıpla iştigal olduğunu bir kez daha anladım..

Adsız dedi ki...

Nurhan Hanım,
Bloğunuza bu konuyu taşıyıp yüreğinizi ortaya koyduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum..

Saygılarımla...

nrhnmrl dedi ki...

gülencim yerden göğe haklısın canım acı ama gerçek
emine hanım aracı olduğunuz için benden size sonsuz teşekkürler

Şenay- Doğam dedi ki...

Konuyu blogumda paylasmıstım..duyarlılıgın ıcın tesekkur ederım arkadasım..

nrhnmrl dedi ki...

evet şenaycım sende blogunda yer verdim biliyorum canım teşekkür ne demek yapmamız gerekeni elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz işte umarım amacına ulaşır en son emine hanımla konuştuğumda paketlerin gelmeye başladığından bahsetmişti sağol canım ya