10 Eylül 2009 Perşembe

NELERİ UNUTMADIK Kİ :( NELERİ UNUTTURMADILAR Kİ

Dün küçük oğlumun doğum günüydü ama o felaketlerle ne doğum günü kutlamak geldi içimden ne bişey. Gece boyunca yağan yağmurlar çakan şimşekler gökyüzünü bembeyaz eden gök gürültüleri uyuyakalmışım...Sabah kalktımki ne elektrik ne su eşim işe gitmiş telefonla arıyorum '' heryer çok kötü ''diyor asfalt kırılmış, koskoca tırlar devrilmiş ,ambulanslar, helikopterler harıl harıl çalışıyor.

Dokuza çeyrek kala çıkmış evden saat 13.30 da varabilmiş İSTOÇ 'a .Normalde 15 dakika olan yol :(
Sonra eve gelebildi şükürler olsun ki... Trafikte beklerken her zaman geçtiğimiz yolların fotoğraflarını çekmiş insanın inanası gelmiyor o koca tırların devrilip sürüklenebileceğine asfaltların sökülebileceğine ama maalesef hepsi gerçek...Akşama doğru su ve elektrik geldi. Televizyonu açtığımda o manzaralara bakamadım :(

Bu halde bile utanmazca ortalığı yağmalamaya çalışan insan bile diyemeyeceğim canlı türlerinide gördüm ya utanç verici bir durum söyleyecek kelime bulamıyorum Allah'a havale ediyorum hepsini.

Sanki tabaksız çanaksız kaldınız giden bir insan olsa kurtarmak için o suyun içinde öyle atmaca gibi beklemezsiniz ama tabii ki plazma tv daha değerli ne de olsa fiyatı 2 milyon öyle değil mi ...

O silahlarda gitti ya bundan sonra artık kaç kişide o silahlarla gider bilemiyorum.
Çok acı gerçekten bir deprem olsa demek ki ne insanlara güven olacak ne de insanların yaptıklarına...
Ölenlere Allah'tan rahmet kalanlarada sabırlar diliyorum.Ölümün kimi nerede ne zaman ne şekilde yakalayacağı belli olmuyor.























2 yorum:

Nedret dedi ki...

2010 Kültür Başkenti

Gülen Tezer dedi ki...

Hobi peri'm;
İstanbul bu kadar kötü yönetilemeyi hak ettiğine inanan insanların çoğunlukta olduğu bir kent olmamalıydı :( Çok üzgünüm ve mutsuz.
Evine dönemeyen insnaların yakınları kadar/gibi acı çekiyorum ve son derecede de ÖFKELİ!