30 Temmuz 2010 Cuma

Feysbuku olmayan var mı ki blog aleminde :) benden başka

Merhaba
Bu birkaç gündür kampanyalara takmış durumdayım öyle geziniyorum ne var ne yok diye.Bloglar için bir sürü kampanya yapmışlar ve pek çok güzel ürün veriyorlar ama dediklerini yaparsan..Ama gelin görün ki ben inceleyebildiğim kadarıyla hiçbirine katılamıyorum :)
Neden?

Çünkü bu hediye verenler bir sürü şart sıralıyorlar ya yok izleyeceksin yok üye olacaksın onu yapacaksın bunu yapacaksın.Benim katılamama nedenim feysbuukumun olmaması .Olmak zorunda mı olmadığı için beni ayıplarlar mı yoksa :)Ya da yanına not düşün feysin yoksada katılabilirsin diye...
Bazen konuşurken aaa beni feysine ekle bende seni ekliyim diyorlar.Yok diyorum feysim filan yok onun için ekleyemem eklenemem.
O yüzden dedim ki ben faydalanamıyorum feysbuuku olanlar katılmak isteyenler faydalansın.Allahtan gerçek alemde böyle değil. Gerçekte böyle olduğunu düşünsenize hediye vermek istiyorum ama feysine beni eklemen üye olman ve hediye verdiğimi yedi düvele duyurman gerekiyor filan diyormuşuz..Şunu şunu yaparsan hediyeyi alırsın yapmazsan alamazsın.Bari adına hediye demeyin başka bir kelime bulun canım.Aaaa akşam akşam sinirlendim.
Neyse ben bu kampanyaları bulduğum siteyi vereyim.Başka kampanyalarda bulunuyor dileğim işinize yarasın.

Aklıma okuduğum bir yazı geldi.
Adamın biri Microsoft'un temizlik elemanı aradığını duyup bu işi başvurmuş.Adamı denemişler güvenirliğini test etmişler sonrada bize email adresinizi bırakın biz size sonucu bildirelim deyince adamda bir bilgisayarı ve email adresi olmadığını söyleyince "email adresi olmayan birinin Microsoftta işi olamaz "deyip yollamışlar.

Adam umutsuz bir biçimde geri dönerken aklına bir fikir gelir.Ve cebinde kalan son parasıyla marketten bir kasa domates alıp kapı kapı dolaşıp domatesleri satar.Harcadığı paranın iki katını kazanır.Ve adam bu şekilde durmadan böyle çalışarak parasını çoğaltır.Sonra bir el arabası alır daha sonra biraz daha büyüğünü sonra biraz daha büyüğünü diyerek adam işini bayağı bir büyütür.Ve adam sonunda bir nakliye şirketinin ardından da abd'nin en büyük gıda şirketinin ortağı haline gelir.

Birgün bir iş anlaşması gereği bir müşterisi email adresini istediğinde yıllar önce verdiği cevabı verir ve" bir email adresim yok "der.Adam şaşkın bir şekilde bir email adresiniz olmadığı halde bile bu kadar büyük bir iş kurmuşsunuz .Ya bir de email adresiniz olsaydı.. deyince adam beklemeden şu cevabı vermiş.
"Bir email adresim olsaydı Microsoft'ta temizlikçi olurdum."

Bu arada kanzashi yapıyorum yakında onları da ekleyeceğim.Folyonun azıcık dışına çıkayım di mi ama hep folyo hep folyo olmaz ki vazgeçilmezim ama yeni tadlar denemek istiyorum.


Sevgiler

3 yorum:

Nedret dedi ki...

Ay şekerim seni muhatap alamiyciim...
Baksana feysin bile yokmuş:)))
Boş ver çekilişleri. Biz kendimiz herşeyin en güzelini yaparız da, alırız da? Millete blog yardakçılığı yapmanın âlemi yok. Sevgiler.

Mehtap dedi ki...

Bende sevemedim facebook meselesini.açtım ve kapattım.evet hediye gönülden olmalı.bu şartlar beni de son derece rahatsız ediyor.oysa ben hiç tanımadığım bir insana bile hediye verirken o mutluluğu tatmalıyım.neyse,kendileri bilir.bu arada çalışmalarınıza hayran kaldım.malzemeleri temin etsem hemen başlayacağım.Ayrıca bu kadar detaylı paylaştığınız için teşekkür ediyorum.mutlaka birgün işime yarayacak.kafamda evim için yapmam gereken bazı şeyler var ama ne zaman gerçekleştiririm bilemiyorum.Çalışıyor olduğum için plan yapamıyorum.müsait bir zaman gerekiyor.sevgilerimle.emeğinize sağlık.sağlık,başarı ve mutluluklar diliyorum.

Mehtap dedi ki...

Bende sevemedim facebook meselesini.açtım ve kapattım.evet hediye gönülden olmalı.bu şartlar beni de son derece rahatsız ediyor.oysa ben hiç tanımadığım bir insana bile hediye verirken o mutluluğu tatmalıyım.neyse,kendileri bilir.bu arada çalışmalarınıza hayran kaldım.malzemeleri temin etsem hemen başlayacağım.Ayrıca bu kadar detaylı paylaştığınız için teşekkür ediyorum.mutlaka birgün işime yarayacak.kafamda evim için yapmam gereken bazı şeyler var ama ne zaman gerçekleştiririm bilemiyorum.Çalışıyor olduğum için plan yapamıyorum.müsait bir zaman gerekiyor.sevgilerimle.emeğinize sağlık.sağlık,başarı ve mutluluklar diliyorum.