5 Kasım 2010 Cuma

''Öğrendim ki''

Öğrendim ki...
Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız. Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz,
Gerisini karşı tarafa bırakırsınız.
Öğrendim ki...
Güveni geliştirmek yıllar alıyor, Yıkmak bir dakika.
Öğrendim ki...
Hayatında nelere sahip olduğun değil kiminle olduğun önemli.
Öğrendim ki...
Kendini en iyilerle kıyaslamak değil ,Kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir.
Öğrendim ki...

İnsanlarin başına ne geldigi değil ,O durumda ne yaptıkları önemli.
Öğrendim ki...
Ne kadar küçük dilimlersen dilimle ,Her işin iki yüzü var.
Öğrendim ki...
Olmak istedigim insan olabilmem çok vakit alıyor.
Öğrendim ki...
Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.
Öğrendim ki...
'Bittim' dediğin andan itibaren pilinin bitmesine daha cok var.
Öğrendim ki...
Bazı insanlar sizi çok seviyor ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor.
Öğrendim ki...
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz ,Bazıları hiç karşılık vermiyor.
Öğrendim ki...
En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz.
Öğrendim ki...
Düştüğün anda seni tekmeleyecegini düşündüklerinden bazıları kaldırmak için elini uzatır.
Öğrendim ki...İki insan aynı şeye bakıp tamamen farklı şeyler görebilir.
Öğrendim ki...
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatir.
Öğrendim ki...
Duvarda asılı diplomalar İnsanı insan yapmaya yetmez.
Öğrendim ki...
Aşk kelimesi ne kadar cok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.
Öğrendim ki...
Karşısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini bulmak zor.
Öğrendim ki...
Gerçek arkadaşlar arasına mesafe girmez. Gercek aşkların da!
Öğrendim ki...
Ne kadar yakin olursa olsunlar. En iyi arkadaslar da ara sıra üzebilir. Onları affetmek gerekir.
Öğrendim ki...
Bazen başkalarını affetmek yetmiyor. Bazen insanın kendisini de affedebilmesi gerekiyor.
Öğrendim ki...
Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın ,dünya sizin için dönmesini durdurmuyor.
Öğrendim ki...
Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor.

ATAOL BEHRAMOĞLU


 İnsan arada unutuyor be


SEVGİLER

Hiç yorum yok: