10 Ocak 2011 Pazartesi

Ben de Gülümseme İsteği Uyandıran Kalpli Kutum

Merhaba 
    Bu aralar 10marifette sevgili arkadaşlarımızın hazırladığı kış etkinliğine hazırlık yapmaya çalışıyorum.Daha doğrusu karar vermeye çalışıyorum.Onu mu yapsam bunu mu yapsam karar verememiştim.Karsızlık çok kötü bir durum ve ben bu duruma çok sık düşüyorum.Neyse dün itibariyle ne yapacağıma karar verdim de hem içim rahatladı hem kafam rahatladı.Hemen karar verebilen insanlara da gıpta ile baktığımı söylemeden geçemeyeceğim.
    Folyo adına ne yapıyorum?Rabia Hocamızın getirdiği desen kitaplarına bakarken ilk bakışta vurulduğum bir desen vardı onu yapmaya karar verdim.Hem de görür görmez yaşasın hemen karar verebilmek :)O deseni büyüttüm ve deseni milaj kağıdına geçirmekle uğraşıyorum.Onunla uğraşırken aklımda başka bir desen daha vardı hocama gösterince ''aaa bu çok güzel bunu yap ded''i ben ''ikisini de yaparım o zaman'' dedim ''tamam''dedi.Cumartesi o deseni de büyüttüm.Artık ne zaman biter bakalım.Ama bir an önce yapıp bitirmek için çok sabırsızlanıyorum.Bulup beğendiğim bir deseni bir an önce folyo üzerinde görmek beni heyecanlandırıyor.Tablo olacakları için işleri biraz uzun artık geç olsun güç olmasın demişler.
    Bu arada boş durmuyorum tabii ki geçen senenin aralık ayında aldığım kutulardan biri kalpli bir kutu idi.Ona ne yapacağımı bulamamıştım hazır desenlerde içime sinmemişti ben de oturup ona bir desen hazırladım.Başka bir desenin çiçeklerini kullandım.Ve işe biraz atraksiyon katayım istedim ve kalbin yarısını folyoladım diğer yarısına da kelebek kondurdum.Öyle hoşuma gitti ki görebileceğim bir yere koydum ve şimdi ona bakıyorum ara da sıra da.Kutuya baktıkça gülümsediğimi farkettim.Kuzguna yavrusu şahan görünürmüş sözü geldi birden aklıma :)
    Sizi, ben de ona baktıkça gülümseme isteği uyandıran kalpli kutumun fotoğraflarıyla başbaşa bırakırken kalple ilgili bir şarkıda yakışır dedim ve içlerinden çok severek dinlediğim sözü müziği Ravi İncigöz 'e ait olan  ''Kalp kırılsa da sever''adlı Ferhat Göçer şarkısını hediye etmeye karar verdim.;)











Ferhat Göçer - Kalp Kırılsada Sever. | video.mynet.com


Keyifli Günler Diliyorum.

SEVGİLER

3 yorum:

SARI MELEK dedi ki...

çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. çok beğendim:)) ayrıca bu şarkıyı da çok severim:)

Nedret dedi ki...

Pek muhteşem ve zarif olmuş. Eline, emeğine sağlık. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Hi there,

Thanks for sharing this link - but unfortunately it seems to be down? Does anybody here at hobiperisi.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
Daniel