22 Nisan 2011 Cuma

''23 Nisan'da Bloglar Çocukların" Projesi ve neler yapıyorum,yaptım

Merhaba
Şu tabloyu tamamlayayım kaftanın şu kısmını da bitireyim şu siparişi  de tamamlayayım yaparım diye diye ertelediğim kıyı köşe bucak temizliğimi dün şükür olsun ki yaptım.Bugün kursta Esmail Hüsna tablomun yapıştırmasını tamamladım,siparişimin yapıştırmasını yaptık hocamla, kaftanımın yan tarafının desenini konuştuk yani bugün bayağı iş yaptım.Ama eve gelip kalan işleri de tamamlayayım derken bir baktım ki ev yine dağılmış aman neyse en azından kıyıyı köşeyi temizledim.Pazartesi yine ellerimden öperler.
Bu ev işlerini hiiiiiç sevmiyorum yap yap yine aynı noktaya geliyorsun amaaan ne yapalım yapacak bir şey yok artık.:)
Yarın 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı biliyorsunuz.Bloggerpriative den gelen bu güzel istek mailli üzerine  bir günlüğüne blogumu oğluma devredeceğim.(Sitelerinde  bir yazı görmedim bu proje ile ilgili ama belki gözden kaçırmışımdır.)
Bunu  kendisine söylediğim de niye ki dedi ,bu maili okuyunca tamam tamam dedi.Canım benim  annesinin kendi küçük aşkı büyük yavrusu bakalım ne ekleyecek.
Ben şimdiden bütün çocukların bayramını kutluyorum.Teşekkürler Atam.

     
   ''23 Nisan'da Bloglar Çocukların" projesi; UNICEF ve TOHUM OTİZM sponsorluğunda, H&M, ROCHE ve TÜRK TELEKOM katkılarıyla bu yıl üçüncüsü düzenleniyor. 

"23 Nisan'da Bloglar Çocukların" projesinde 23 Nisan'da blogunuzu bıraktığınız çocuk istediğini yazıyor veya isterse çizdiği bir resmi paylaşıyor. Eğer bunları yapamayacak kadar küçükse siz onun o gün için yaptıklarını sesli video kaydıyla blogunuzda paylaşıyorsunuz. 23nisanblog@gmail.com adresine e-posta atarak blogunuzu listemize ekletebilirsiniz.
Eğer etrafınızda blogunuzu verecek bir çocuk yoksa, UNICEF ve Tohum Otizm Vakfı bu projeye destek veriyor. İsterseniz birini tercih edebilir veya iki kurumdan da çalışmalar alabilirsiniz. Nasıl tercih ederseniz. Bu çalışmaları talepler doğrultusunda size iletiyoruz.
Blogunuzda UNICEF aracılığıyla çocukların çalışmalarına yer vermek için,23nisanblog@gmail.com adresine UNICEF başlıklı e-posta göndererek blog adresinizi bize iletebilirsiniz.
H&M, 23 Nisan günü çocuklara devredilen her blog için, yardıma muhtaç çocuklara toplamda 1000 adet kıyafet bağışlıyor. Türk Telekom, bilgisayar ihtiyacı olan çeşitli okullara 10 adet bilgisayar bağışında bulunacak.
Sizi de aramızda görmekten memnun oluruz.
İlginize teşekkürler:)

Herkese işlerinde kolaylıklar diliyorum .
Sevgiler.

1 yorum:

fiamma dedi ki...

Bakalım oğluş yarın neler yazacak makamını devralınca merakla bekliyorum ve tüm çocukların bu güzel bayramını kutluyorum...