23 Nisan 2011 Cumartesi

Bugün bu blog benim

 
Merhaba ben Mert.
  Bugün annemin bloğunu ben devraldım. Dün sınıfımızı süsledik çok güzel oldu. Ben dolabın üstüne çıktım, süs astım sınıfımızın kapı tarafına bi süs astık ama onu başkaları çaldılar. 5E aldı ama öğretmenim dedi ki boş verin hediyemiz olsun dedi.Eve gelince evi süsledik. Babam Vatan gazetesiyle eve dünya küresi getirdi ışıklı bi küre.Bugün Dinazorlar Müzesi'ne gideceğiz dönünce orada çektiğim fotoğrafları paylaşacağım.
   Bugün 23 nisan bütün çocukların bayramı kutlu olsun ATATÜRK'e bu bayramı bize hediye ettiği için sonsuz teşekkürler.Şimdilik hoşça kalın  :) Akşam görüşmek üzere.


3 yorum:

fiamma dedi ki...

Sevgili Mertciğim, 23 Nisan Çocuk Bayramın kutlu olsun, çok güzel bir bloğa ev sahipliği yapıyorsun, Dinazorlar müzesinden dönüşünü heyecanla bekleyeceğim, bol resimler gönder bize...

Nedret dedi ki...

Tatlım yaa... Haydi bakalım,resimleri bekliyoruz. Bayramın kutlu olsun:))

sesiber dedi ki...

Bayramın kutlu olsun Mert'cim:) Müze fotoğraflarını merakla bekliyorum:)