4 Mayıs 2011 Çarşamba

Başlığa Ne Hacet



  Kesin güneşi kaçırdılar  yerine çakma güneş koydular anlaşılmasın diye de batmasına bir iki saat kala görünüyor sonra zaten batma zamanı geliyor batıp gidiyor.Olmadı yağmur yağıyor.Tamam yağmura bir itirazım yok berekettir ama güneşi özledim.Bizzat kendisini aramızda görmek istiyoruz.
  
  Dün Gülben de Nebil Özgentürk vardı.Yaptığı belgeselleri de kendisini de severim.Bunları gençler duysun öğrensin bilsin hiç birşey bu kadar kolay değil dediği bir kaç olayı anlattı Nebil Bey.Bir tanesi şu;
   Hasan Ali Yücel'in ,Milli Eğitim Bakanı olduğu zamanlarda bir burs veriliyor ama yokluktan sadece bir öğrenciye burs verilebiliyor ve o öğrenci yurt dışına eğitime gönderiliyor.Hasan Ali Yücel'in önünde iki seçeneği var bir Can Yücel diğeri Gazi Yaşargil.Bildiğiniz gibi Can Yücel , Hasan Ali Yücel'in oğlu.Gazi Yaşargil'de bir fakirin ailenin oğlu.Hasan Ali Yücel seçimini yapıyor ve bursu Gazi Yaşargil'e veriyor.Ve onun yurt dışında burslu okumasını sağlıyor.Kendi oğluna torpil yaptı demesinler diye.
   Bu seçimden sonra Can Yücel ne yapıyor(bir tahmin), kendi harçlıklarından yurdışı eğitimi için biriktirdiği parayı arkadaşı Gazi Yaşargil'e yolluk olarak veriyor.Gönlünün yüceliğine bakar mısınız?
   Ve Gazi Yaşargil Amerikan Beyin Cerrahları Birliği tarafından “yüzyılın adamı” seçiliyor.Verdiği bursla böyle önemli bir bilim adamının yetişmesini sağladığı için Hasan Ali Yücel'e sonsuz teşekkürler.Allah nur içinde yatırsın.
Sonra biraz daha araştırdım ve neler öğrendim.
  Can Yücel'in üç çocuğu olmuş.Çocuklarından Su Yücel  ressam ,Güzel Yücel'in akademisyen olmuş.
 Ve Kanada’daki başarılı akademik çalışmalarıyla tıp dünyasında prestijli bir yere sahip olmayı başaran Prof. Dr. Yeni Hasan Yücel geçtiğimiz günlerde literatürü değiştiren bir çalışmasıyla New Yok Tıp Akademisi tarafından ödüllendirildi.(bu da üçüncü çocuk.)
  Yeni Hasan Yücel'in yurtdışında okumasına kim destek vermiş dersiniz ben Milli Eğitim Bakanlığımız demek isterdim burada ama maalesef diyemiyorum.Yeni Hasan YÜCEL'İ okutan masraflarını karşılayan Gazi Yaşargil olmuş.
  Yapılan iyilikler unutulmuyor.Yeter ki iyi yürekli insanları bulsun.
Bu güzel haberler,başarılar bizi onurlandıracak işler niye bizim televizyonlarda genişce yer almıyor anlamıyorum.Bir kendini bilmezin takside ünlü sevgilisini dövdüğünü hepimizin beynine kazımasını biliyorlar.
  Yeni Hasan Yücel'le yapılan röportajı baştan sona okumak için buraya tıklayın lütfen.


   Nebil Bey ''Bir Yudum İnsan'' belgesellerinin dvdsini korsan yayınlar yüzünden çıkarmak istemiyormuş isteyene yollayayım dedi ben istiyoruuuum.Çocuklarıma büyüyünce izletmek istiyorum.Nebil Bey Allah size uzun ömür ve sağlık versin ki daha nice güzel işler çıkarın bizler de izleyelim. Nebil'in anlamına baktım adını çok güzel taşıyor.
 nebil; (arapça) erkek ismi 1. yüksek meziyet ve onur sahibi. 2. akıllı, anlayışlı. bilgili, faziletli.
   
  Bu arada Nebil Özgentürk'ü baba olma heyecanı sarmış.Hiç bir haber umdumda değil diyor Ladin öldürülmüş bilmem ne olmuş hiçbiri dikkati mi çekmiyor diyor.
  22 yaşına yurtdışında okuyan ikizleri var.Onların nasıl büyüdüğünü hatırlamıyor çünkü doğduklarında meslek hayatının  başlarında ve sürekli haberden habere koşuyor.Şimdi çocuğun tadını çıkarmak istiyormuş.
   Ne kadar güzel tabii ki çıkarsın Allah uzun ömürler versin üç çocuğuna da kendisine de.Tüm güzellikleri yaşasınlar sonuna kadar Allah mutlu etsin.

  Hayatınızda her şey güzel olsun...
SEVGİLER

Hiç yorum yok: