14 Temmuz 2011 Perşembe

Atam'ın İmzasını Çalıştım

Merhaba,
Aslında aklımda olan güzel ve düzgün basılmış bir Atatürk fotoğrafının etrafına onu bütünleyen bir folyo deseni çalışarak çerçeveletmek.Ama  fotoğrafa uyacak bir desen karşıma çıkmadı.Güllü dallı bir şeyler değil de sade ve güzel bir desen istiyorum.Bakalım ne zaman bulurum Allah bilir.
Ben de dedim ki o karşıma çıkasıya kadar Atamın imzasını çalışayım.Kasam elimde hazır vardı ona uygun bir şekilde imzayı büyütüp folyo ile çalıştım janjanlı sıraları taşları da yapıştırıp  çerçevelettim.
Olay budur efendim.İmzamızı attık.


Allah'ım sizleri korusun.
İyilikler ve güzellikler sizleri bulsun.
SEVGİLER

4 yorum:

Noblesse dedi ki...

bundan daha değerli ne olabilir? olağanüstü bir çalışma... belki de etrafında hiçbir desen olmadan böyle olması daha güzel.

Gülden YAPAR dedi ki...

Bitanemsim :)Alnından öpüyorum Nurhancım.

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık:))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık.konu Atatürk olunca akan sular duruyor...