12 Aralık 2011 Pazartesi

Sonunda yazmaya fırsat buldum

Merhaba 
Kendimi öyle bir işin içine soktum ki çıkabilirsem kendime kocamaaan bir aferin vereceğim.
Folyoya kayıt olupta sonradan artık beşinci yılınızda sizi almıyoruz diye gerçeği yüzüme pat diye söylediklerinde çok çok üzülmüştüm.Halende üzgünüm ama gerçekleri kabul etmek zamanla daha kolay oluyormuş, tabii ki tamamıyle kabul etmiş değilim zira iki haftadır misafir öğrenci olarak katılıyorum.Bir kaç arkadaşım daha var.Belge talep etmeyeceğimize dair bir kağıt imzalattılar oldu bitti.Olsun buna da şükür :)
    İşte evde ondan bir tane daha duruyordu.Hemen onunla işe koyuldum.Desen ne olacak derken sağolsun kurs arkadaşım Elif internetten bulup binbir güçlükle bir araya getirip oluşturduğu ve kendi için yapacağı kaftan tabloda kullanacağı desenini benimle paylaştı da desen arama sorunum kalmadı.:)
Elifcim tekrar tekrar teşekkür ederim. Elif'in Pasaj'daki dükkanı
     Desenimi kalıba çıkartıp folyoya geçirdim tıklamaya da başladım.Bu arka tarafı daha ön ve yanlarda var bakalım şimdilik iyi gidiyor.


SEVgiler



2 yorum:

Nedret dedi ki...

Nurhan'cığım, kurs aç, hoca ol diyorum sana dinlemiyorsun ama. Evde ders ver temiz temiz. ''Profesyonel öğrenciden folyo kursu'' Ben yakınında olsam hemen kayıt olurum:)))

deli kız dedi ki...

merhaba kaftan deseninizi çok beğendim çizimini paylaşma şansınız varmı acaba ben tabloda kullanmayı düşünüyorum...