23 Mart 2012 Cuma

Bir Çİft Ayakkabı

   Tam 37 ayakkabı hikayesi.Hem de hepsi birbirinden güzel, birbirinden özel ayakkabı hikayeleri.Kitabı aldığım zaman Allaaaah  kim bilir üstat ne harika şeyler araştırıp bulmuştur ne harika şekilde anlatmıştır tadından yenmez diye geçirdim içimden.Yanıldım mı?Söz konusu kitap Sunay Akın'a aitse biraz zor yanılırsın.
   Ne hikayeler ne hikayeler...
   Tamamına yakınını gözyaşları içinde okudum.Neler yaşanmış neler?İçim mi burkulmadı? Yüreğim mi sızlamadı?Gözlerim mi gülümsemedi?Neler neler öğrendim neler neler?
    Kimlerin ayakkabıları, kimlerin yürekleri yok ki içinde?
Gazi Mustafa Kemal Atatürk,Nesimi Çimen,Neil Armstrong,Charlie Chaplin ,Kemalettin Tuğcu,Nazım Hikmet,Altan Erbulak,Deniz Gezmiş,Yılmaz Güney,Fahrettin Paşa yok daha saymayayım fazla saydım zaten ,gerisi de bunların hikayeleri ile birlikte sürpriz olsun sizlere.
   Şair,ayakkabıları yakmış ama bir kitabını bile ateşe atmaya kıyamamıştır! ''diye bitiyor kitap
  Sevgili Sunay Akın'ın merakına,aklına,ellerine,yüreğine sağlık.İyi ki varsın.Ve hepte var ol.Allah'ım seni korusun.
Bu programı kaçırmışım  hazır izlemişken sevgili bloğumda da bulunsun istiyorum.
Tokyodaki ilk cami

Sevgiler...

2 yorum:

cigdemonur2 dedi ki...

Ben de kitabı sevmiştim,şimdi elimde Sunay Akın'ın Ayçöreği ve Denizyıldızı var.

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkürler Çiğdem.İyi okumalar. sevgiler.