1 Haziran 2012 Cuma

Bir Sergiden Kareler


Merhaba
Bahçeşehir'deki Gelişim Akadesi'nin serigisine gittiğimde çektiğim fotoğraflar.
İlk beş fotoğraf ''sospeso tekniği'' ile yapılmış ürünler.Daha önce sadece internette bir kaç resim görmüştüm o kadar.Yakından görmüş oldum.Çiçekler çok hoş görünüyordu.Ama teknik hakkında bilgim yok.
Ahşap rölyef adına pek birşey yoktu daha çok kağıt rölyef  çalışılmış.
En beğendiğim ürünler resime aitti.Yağlı boya resim yapımından çok anlamam sadece Bob Ross (Allah rahmet eylesin)su izlemişliğim ve bayılmışlığım var.O, o muhteşem resimleri şıp şıp yaparken benimde hep yapasım gelmiştir.İşte buradaki tablolarıda görünce aynı istek uyandı içimde.Ben çok beğendim çok güzeldi.
Daha fazla fotoğraf çekemedim pilim bitti :)






























                                                    Bu küçük kızın tablosu favorilerimizden bayıldık

SEVGİLER

6 yorum:

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

beautiful collection :)

nalan dedi ki...

sabahtan beri sayfanda turluyorum.Çok güzl işlerin ve paylaşımlarını seyrederek içimi açtım. Şimdi kalkıp kaatılarıma döneceğim. 15 temmuzda Yalova Türk Bouları Kültür Şöleninde bir hafta sürecek sergim olacak. gel benim sergiyi de çek diyesim geldi.
Öptüm seni güzelim.

nrhnmrl dedi ki...

creative mind thank you

nrhnmrl dedi ki...

Nalan ablam öncelikle çok teşekkür ederim.
Dilerim bir gün senin şaheserlerinin de fotoğrafını çekip yayınlama şansına nail olurum.O tarihlerde büyük ihtimalle ameliyat olmuş olacağım hayırlısıyla şunu bir atlatayım.
Sana sergide şimdiden başarılar diliyorum.Kolay gelsin.
Sevgiler

nalan dedi ki...

Aaa geçmiş olsun şimdiden Nurhancığım. Hayırdır ne ameliyatı?
Sergim de iptal edildi,il özel idaresi tüm etkinlikleri ve şöleni 2 günle sınırlandırmış. Bu durumda gitmemin anlamı kalmadı:(

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim Nalan ablacığım.Burun ameliyatı nefes almamı engelleyen sorundan kurtulmak hep çocuklar küçük diye erteliyordum artık bu kadar erteleme yeter dedim bakalım hayırlısı.
Serginin iptal olmasına çok üzüldüm kendileri kaybeder ama her işte bir hayır vardır diyelim üzme kendini belki bizim de gelebileceğimiz yerlerde açarsın ne güzel olur.
Sen yap kaatılarını boşver onları.
Öpüyorum.
Sevgiler