11 Haziran 2012 Pazartesi

E.V.A. DENEMELERİM 1

Merhaba
   Uzun zamandır eva ile yapılan işleri takipteyim.Bu işe sevgili hobivakti'ni izleyerek gönül kaydırmıştım.Eva ile yapılan güzel işlerin yer aldığı yabancı blogları bulmakla kalmayıp kendisi de çok güzel işler yapıyor eva ile.Buradan hobivaktin'e hem araştırıp güzel siteler bulduğu ,hem uygulayıp beni daha çok heveslendirdiği  için çok teşekkür ediyorum.
Ayrıca yabancı arkadaşlarada uygulamalı anlatımları ve kalıpları yayınladıkları için teşekkürler.Elleri dert görmesin hiçbirinin.
   Böyle çok zaman harcamadan ortaya çıkan güzel şeyleri çok seviyorum.Seviyorum ama ne hikmetse hep uğraştıracak zaman alacak işlerle uğraşıyorum o da ayrı bir mesele.Bunlar iyi geldi bana renkli renkli sevimli ve de çok zevkli
   Hepsinin kartondan kalıplarını çıkarttım sonrada evaya uygulayıp yapıştırdım.Bakalım bunları nasıl değerlendiririm bilmiyorum.Şimdilik çoğalsınlar bakalım.Yapılmayı bekleyen bir kaç tane daha var ama siteyi her gezdiğimde yeni yeni şeyler görüp arttırıyorum bu bekleyenler kısmını.Asıl denemek istediğim üç boyutlu olanlar ama uygun yuvarlak köpük bulamadım daha ,bulur bulmaz onları da denemek istiyorum. öyle şirin ve öyle güzel bebekler yapmışlar ki görüpte gıpta etmemek elde değil.


Bu ilk deneme bir siyah zeminde çektim bir beyaz

 Bunlarda sonrakiler
 Bu da korsan sevimli kız


 Buna bir iki süsleme yapsam iyi olur gibi geldi.


 Bununda aslında saçların oralarda ve arılarda kurdeleli süslemeler vardı kurdelem yok uygun bişey de bakamadım ekleme yapacağım daha sonra.
Şimdilik bu kadar.
Sevgiler

8 yorum:

hobivakti dedi ki...

Merhaba, hobibox değil sanırım hobivakti diyecektiniz. :)(:

Yaptıklarınız çok şirin olmuş özellikle ilk ve sonuncuya bayıldım. :)

Ellerinize sağlık.

Gülden YAPAR dedi ki...

Ay aman ne tatlı şeyler yapmışsın böyle canım,bayıldım hemen deneyesim geldi ellerine sağlık çok güzeller :)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar, ayrıcada çok emek isteyen bir iş. Ben malzemeyi anlayamadım keçe mi karton mu?

nrhnmrl dedi ki...

Ayy ne kadar utandım şimdi anlatamam ,hay Allah beni iyi etsin.Canım ya çok özür dilerim.:(
Beğenin için çok teşekkürler sayende.
Sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Gülden ablacım çok sağol bence de dene çok zevkli sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Dilekcim çok teşekkür ederim sağolasın.
Evaya gelince ne keçe ne karton bir çeşit kağıt yumuşağından.Kırtasiyelerde satılıyor rengarenk.Sevgiler

Banuca dedi ki...

Eva işi de zevkli değil mi :)
Hani ben aplike işini çok severim ya, eva işi de öyle gibi geliyor bana :)
Yaptıkların çok şeker olmuş :)
Evayı neyle yapıştırıyorsun? Ben dekopajda hamur yerine strafor tabaklarla kabartma yapıyorum ya, aslında evayla çok güzel olur da, ondan soruyorum, tabaklar bitince eva alırım belki :)

nrhnmrl dedi ki...

Banu ablacım evet eva ile bir şeyler yapmak çok zevkli çok eğlenceli renkli renkli ya insanın çok hoşuna gidiyor.Evayı peligomla yapıştırdım.Evet denemek lazım neden olmasın.Bencede güzel olur.Evet sen bu eva işinede el at çok güzel şeyler çıkaracağından eminim.
Çok teşekküler.
Sevgiler