13 Haziran 2012 Çarşamba

RÖLYEF SERÜVENİM 2

Merhaba 
Bu tabloyu yapmaya başladığımda niyetim karlı bir manzara çalışmaktı.Hatta o niyetle çalışıldı o niyetle karlandırıldı o niyetle boyatıldı.Ama niyet yetmedi.Karlı manzara demeye şahit lazımdı bulamadım :) Hiç içime sinmedi ben de hemen değişen mevsime ayak uydurup kış mevsiminden tablomu kurtardım.Sağ olsun Atilla Bey güzelde boyadı elleri dert görmesin.Kış mevsimini sevmem ama manzarasını severim.Ama olmadı başka bir bahara artık.






Sokaktaki ışıkları yakıp çekmek istedim ama bu kadar başarılı oldum.Flaşlı flaşsız.

SEVGİLER

12 yorum:

Banuca dedi ki...

Amanııın sokak lambaları bile yanıyor, bizim buradakiler yanmıyor :)))
Bu rölyef işi harika birşey, sabır ister, özen ister, beni aşar, sen bu işi çok ustaca uyguluyorsun, öptüm ellerini :)

fiamma dedi ki...

enfes olmuş ellerine emeklerine sağlık, mevsim değişimi de harika hiç belli değil ve bu haliyle çok daha hoş olmuş.Lambalara bittimmmm, çok tatlı olmuşlar.

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Yine çok, çok güzel.Ellerinize sağlık. Sayenizde rölyef sanatına ilgi duymaya mı başladım, ne:) Ama bilmiyorum ki sizin kadar sabırlı çalışabilirmiyim. Sevgiler.

nrhnmrl dedi ki...

Banu Ablacım öncelikle yorumun için çoook teşekkür ederim.Şeker almış çocuk kadar sevindim :)
Gelelim sizin sokak lambalarınıda yakalım :)
Sen alasını yaparsın.Sizin o harika evinizin rölyefi mesela süper olur bahçede sen ve Solmaz anneyide yaparsın Allaaaah harika olur.
Benim daha çoook fırın ekmem yemem lazım iltifatlar için çook teşekkürler.
Sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Fiammam çok teşekkür ederim canım sağol.Evet sokak lambalarıma ben de bitiyorum :)
Çok teşekkürler.
sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Sevgili Özlem yorum için çok teşekkürler.
Aaa yapılmayacak birşey değil daha güzellerini yaparsınız.Allah sabrını veriyor :)
Sağol
Sevgiler

Adsız dedi ki...

tablo çok süper olmuş sokak lambaları nasıl yanıyor

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim keşke isminizi de yazsaydınız.Işıklar yanında düğmesi var ona basınca yanıyor.Sevgiler

Adsız dedi ki...

tablo harika olmuş lambalar için nasıl bir sistem yaptınız

aşk dedi ki...

lambalar için nasıl bir sistem yaptınız süper olmuş

nrhnmrl dedi ki...

Lambalar için tabloyu Bakırköy'de bir Atilla abimiz var ona götürüyoruz o istediğiniz yere istediğiniz ışıkları takıyor düzeneğini yapıyor siz pillerini takıyorsunuz tamamdır.Ama elektrik işlerinden anlayan biriside yapabilir diye düşünüyorum malzemeler olunca,teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

tablo süper olmuş lambaları neyden yaptınız