3 Eylül 2013 Salı

Hindistan Cevizli İrmik Topları


Malzemeler
3 su bardağı süt
7 yemek kaşığı irmik
7 yemek kaşığı şeker
1 paket toz krem şanti

Yapılışı

Krem şanti hariç diğer malzemeleri tencereye koyup katılaşasıya kadar karıştırdım.

 Koyulaşınca ocağı kapatıp soğumasını bekledim.Soğuduktan sonra bir paket toz şantiyi üstüne döküp iyice karıştırdım.
İstediğim boyutlarda yuvarlaklar yapıp hindistan cevizine buladım.Sonra doğru dolaba :)
Gerçi hindistan cevizim azdı biraz daha olaydı iyiydi.Ama böylede çok güzel oldular çerez gibi yendi.

Misafirler için hem pratik hem de lezzetli.Ayrıca kakaonuz da varsa hindistan cevizinin yarısına da bir iki  kaşık kakao koyup karıştırırsanız yarısı da kahverengi olur.
Afiyet olsun.
SEVgiler

6 yorum:

fiamma dedi ki...

Çok muzur bir yazı olmuş benim için Allahtan evde irmik yok:))) AMa deneyeceğim ilk fırsatta...

nrhnmrl dedi ki...

Şimdiden afiyet bal şeker olsun :)

Redecórate con Lola Godoy dedi ki...

Wow, I love your blog, you are a great artist and chef. Congratulations and kisses.

http://redecoratelg.blogspot.com.es/

nrhnmrl dedi ki...

thank's Maria dolores.

Unknown dedi ki...

Süper oluyor

nrhnmrl dedi ki...

Evet bence de süper oluyor ve herkeste çok beğeniyor. Teşekkürler yorum için.