12 Mayıs 2015 Salı

Keçiboynuzu Tozlu Kurabiye

Merhaba
Keçiboynuzu tozunu çocukların sütüne katmak için almıştım ama pek fazla içmemişlerdi . Öyle duruyordu. Ne yapacağımı bilmediğim için bir kavanoza bekliyordu. İnstagramda bu kurabiyeyi görünce  tam benlik dedim. İçinde katı yağda yok :))
Malzemeler
1 su bardağı pudra şekeri (yoksa evde bildiğiniz toz şekerle olur.Bende yoktu mecburen toz şeker kullandım.)
1 su bardağı sıvı yağ
1.5 yemek kaşığı keçiboynuzu tozu
2.5 su bardağı un
1/2 bardak dövülmüş fındık (fındığınız yoksa sorun olmaz ya da sevmiyorsanız koymayabilirsiniz. Tarifin aslında fındığı sadece kurabiyelerin tepesine birer tane kondurmuşlardı ) 
Yapılışı
Bütün malzemeyi bir güzel yoğurdum küçük parçalar yuvarlayıp  tepsiye dizdim.170_180 derece fırında pişirdim. Ara ara kontrol edin fırından çıkınca biraz yumuşak oluyor soğuyunca sertleşiyor.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: