5 Ekim 2015 Pazartesi

Kitap Okuyan Genç Kız Etamin Pano


                                                       Merhaba,
Bu da bayramdan bir hafta önce başlayıp bayramın 2. günü bitirebildiğim ve 3. günü hediye ettiğim etamin pano. Kitap okumayı, müzik dinlemeyi, doğa ile başbaşa kalmayı, kahveyi ve hayvanları seven Ceren  için yapıldı. Asıl figürleri yaptıktan sonra etrafına hayatı güzelleştiren küçük ama şirin işlemeler yapmayı seviyorum. Ayağına bir kuş kondurdum yanına bir köpek , havaya da bir kaç kelebek. Hayat küçük ayrıntılarla daha güzel.Etamini işlemem bittikten sonra ütüledim yapıştırdım.Çerçeveyi bu sefer beyaza boyadım çiçek dokularına gri parmak yaldız attım vernikledim. Camını koyup çerçeveye yerleştirdim. Çok sevdiğim bakarken huzur bulduğum bir çalışma oldu.


Önceki etamin pano  

Hiç yorum yok: